Veelgestelde vragen

Over Re-Age

Webshop gericht op het verkopen van producten om gezond en mooi ouder te worden.

Hoogwaardige voedingssupplementen vitamines en mineralen

Wanneer er geen producten op voorraad zijn staat er op de pagina van het product de melding "Out of Stock". Als dit er niet staat zijn producten op voorraad.

Wij vinden uw mening belangrijk en horen graag wat u van Re-Age vindt en hoe we onze dienstverlening kunnen verbeteren.  Aarzel niet om ons een mailtje te sturen als u een vraag of opmerking heeft over Re-Age of over de producten die wij aanbieden. Neem via de contactpagina contact op.

Re-Age Account

Alhoewel het niet verplicht is om een Re-Age-account aan te maken als u wilt bestellen, heeft het wel vele voordelen. Zo kunt u supersnel een bestelling bij ons plaatsen door in te loggen, meerdere verzendadressen opslaan en nooit meer een aanbieding missen. Verder hebben we regelmatig leuke acties speciaal voor onze Re-Age-leden!

Het aanmaken van een account bij Re-Age kan op 2 manieren: 


1. Tijdens het bestelproces

Wanneer u bij Re-Age wilt bestellen en u heeft nog geen account, dan kunt u direct een account aanmaken terwijl u een bestelling plaatst. De enige extra stap is het kiezen van een wachtwoord. Zodra de bestelling geplaatst is, is ook het account aangemaakt. Na het afronden van uw bestelling kunt u met uw e-mailadres en wachtwoord inloggen en bijvoorbeeld de status van uw bestelling bekijken.  


2. Via de ‘Account’ sectie

U kunt naar de ‘Account’ sectie van de website gaan en daar kiezen om een account aan te maken door uw naam, e-mailadres en een wachtwoord in te vullen. Direct na het versturen van de gegevens ontvangt u een e-mail dat de inschrijving gelukt is. 


Als u een account bij ons aanmaakt of een bestelling plaatst bij Re-Age hebben we natuurlijk enkele gegevens van u nodig, zoals een afleveradres en een e-mailadres. We gebruiken deze informatie alleen om u op de hoogte te houden van de status van uw bestellingen en, wanneer u daarvoor gekozen heeft, u extra informatie betreffende diverse acties toe te sturen. Uiteraard schermen we alle gegevens goed af, zodat ze niet in handen vallen van derden.

Als u uw wachtwoord bent vergeten dan kunt u naar de inlogpagina van het Re-Age-account gaan. Daar is een link te vinden met de tekst 'Wachtwoord vergeten?'. Wanneer u hierop klikt wordt gevraagd uw  e-mailadres in te vullen en zullen wij u per e-mail een nieuw wachtwoord toesturen.

Ja. Bij het aanmaken van een account kunt u zelf een wachtwoord kiezen. Als u dit later wilt veranderen dan kunt u deze gegevens aanpassen in uw persoonlijke Re-Age-account. 

Ja. Bij Re-Age is uw e-mailadres uw gebruikersnaam. Aangezien dit soms kan veranderen kunt u in uw account de gebruikersnaam wijzigen. 

Bestellen en betalen

U kunt bij Re-Age bestellen door vanuit de productpagina. op bestellen te drukken bij het gewenste product. Als u op bekijken klikt komt u in uw winkelwagen terecht, waarin een overzicht staat van de producten die u op dat moment wilt aanschaffen. Klik op ‘afrekenen’  om uw bestelling verder in gang te zetten.


Nu kunt u inloggen als u al een Re-Age Account heeft, of u kunt eenmalig zonder te registreren een aankoop doen. 


Heeft u al een account?

Als u al een account heeft bij ons staan alle gegevens er al in en kunt u direct doorgaan met betalen. Kies de door u gewenste betaalmethode en volg de aanwijzingen op het scherm om de betaling succesvol af te ronden.  Voor u de bestelling plaatst raden wij u aan nog even goed te kijken of alles klopt en ook moet u onze Algemene Voorwaarden nog accepteren. 


Geen account? Geen probleem!

Heeft u nog geen account, dan moet u alle gegevens nog invullen. Tijdens het invullen kunt u aangeven of u een account wilt aanmaken. Hiervoor hoeft u alleen nog een wachtwoord te kiezen. Daarna kunt u direct doorgaan met betalen. Kies de door u gewenste betaalmethode en volg de aanwijzingen op het scherm om de betaling succesvol af te ronden.  Voor u de bestelling plaatst raden wij u aan nog even goed te kijken of alles klopt en ook moet u onze Algemene Voorwaarden nog accepteren.


Als het plaatsen van de bestelling succesvol is, dan krijgt u hiervan een bevestiging per e-mail. Heeft u een Re-Age-account? Dan komt uw bestelling daar ook te staan. 


Natuurlijk kunt u zelf een afleveradres kiezen voor uw bestelling. Dit kunt u erg gemakkelijk aangeven tijdens het bestelproces. Dus wanneer u overdag niet thuis bent kunt u kiezen om uw bestelling op uw werk af te laten leveren of bijvoorbeeld bij een familielid dat overdag wel thuis is. Controleer altijd nauwkeurig of uw adres volledig is ingevuld en compleet is. Dat voorkomt problemen bij het afleveren en langere levertijden. Let op! Wanneer u kiest om een bestelling op uw werk af te laten leveren, zorgt u dan dat ook de naam van het bedrijf wordt vermeld!

Ja, wij nemen bestellingen met een verzendadres in Nederland in Europa en daarbuiten in behandeling.

De verzendkosten per bestelling voor een brievenbuspakje zijn €2,99 en indien het niet door brievenbus kan zijn de kosten € 4,76 voor alle landen binnen de Europese Unie. Oostenrijk, België, Kroatië, Denemarken, Finland, Frankrijk, Duitsland, Griekenland, Italië, Ierland, Luxemburg, Monaco, Nederland (Holland), Portugal, Zweden, Bulgarije, Tsjechië, Estland, Hongarije, Letland, Litouwen, Polen, Roemenië, Slowakije, Slovenië, Verenigd Koninkrijk. (met UPS Standaard Track&Trace) 

Verzendkosten slechts € 19,95 voor alle non-EU landen. Noorwegen en Zwitserland. (UPS standaard verzending met Track & Trace). Bij verzending van goederen naar de niet-EU landen, dient u rekening te houden met invoerrecht. 

Verzendkosten slechts € 29,95 voor alle EU-landen buiten continentaal Europa Cyprus, Malta. (via de UPS Express Saver verzending met Track&Trace). Uw bestelling wordt op het door u opgegeven adres bezorgd. UPS zal 3 pogingen ondernemen om het pakket af te leveren. Indien u niet beschikbaar bent tijdens deze 3 pogingen, wordt uw pakket teruggestuurd naar ons distributiecentrum in Nederland. In het geval u geen contact met onze klantendienst opneemt, storten wij het totale bedragen uw bestelling, exclusief de verzendkosten, terug op uw rekening.

U kunt op meerdere manieren betalen bij Re-Age: per creditcard (Visa, Mastercard) met iDEAL en met PayPal. In België is ook de optie Mistercash beschikbaar en in o.a. Duitsland Banksofort.  


Creditcard

Als u kiest voor betalen met creditcard selecteert u Visa, MasterCard. Vervolgens kunt u uw creditcardnummer en de vervaldatum invullen. Let er op dat u exact de naam overneemt zoals die op de kaart vermeld staat. Uw betaling wordt vervolgens online geautoriseerd, zodat u direct weet of de betaling wel of niet wordt goedgekeurd.


iDEAL

Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven dat u met iDEAL wilt betalen. Nadat u de bank heeft geselecteerd, wordt u doorgeleid naar de site van uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat. U wordt door de bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en wij worden geïnformeerd dat uw bestelling is betaald.


AfterPay

Betalen achteraf, nadat u de bestelling veilig ontvangen heeft is ook een mogelijkheid. U ontvangt een betaaloverzicht per e-mail. Deze kunt u direct via de betaalknop of binnen 14 dagen voldoen.


PayPal

PayPal is een online betaalservice die gekoppeld is aan uw bankrekening of creditcard. Eenmalig koppelt u uw bankrekening of creditcard aan een PayPal rekening. PayPal maakt het geld direct over op de rekening van de verkoper. Daarna wordt het bedrag automatisch van uw eigen rekening afgeschreven. Uw aankoop kan op deze manier snel naar u verstuurd worden. U hoeft dus geen geld te storten op uw PayPal rekening. Tegoeden op de PayPal rekening zijn probleemloos terug te storten naar uw bankrekening.


Mistercash

Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven dat u met Mistercash wilt betalen. Nadat u de bank heeft geselecteerd, wordt u doorgeleid naar de site van uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat. U wordt door de bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en wij worden geïnformeerd dat uw bestelling is betaald.

De transacties die worden verricht bij Re-Age worden verzorgd door de betaaldienstenleverancier Ingenico. Alle informatie die wordt uitgewisseld voor de uitvoering van de betaling, wordt gecodeerd via het SSL-protocol. Deze gegevens kunnen niet worden opgespoord, onderschept of gebruikt door derden. Ze worden ook niet bewaard in onze computersystemen.

Nee, het maakt niet uit welke betaalmethode u kiest, u kunt bij ons altijd kosteloos uw betaling doen. 

Wij tonen de prijzen per product zowel in- als exclusief BTW. 

Nadat u een bestelling geplaatst heeft, krijgt u per e-mail een bestelbevestiging waarin alle gegevens nogmaals vermeld staan. Wanneer u geen bestelbevestiging heeft ontvangen, maar wel een account bij ons heeft,  controleert u dan of uw bestelling daar te zien is. Wanneer uw bestelling daar zichtbaar is, dan is de bestelling geslaagd. Wanneer uw bestelling daar niet te vinden is of u heeft geen account bij ons, dan kunt u het beste contact opnemen met de klantenservice.

Verzenden en bezorgen

Uw bestelling zal in Nederland indien voor 17.00 besteld de volgende dag bezorgd worden en worden afgeleverd op het door u opgegeven afleveradres. Zodra het pakket ons magazijn verlaat sturen wij u een update per e-mail met daarin een Track & Trace-code, zodat u precies kunt zien waar het pakket zich bevindt. Bestelling buiten Nederland kunt u volgen via de Track & trace code.

Nadat uw bestelling is geplaatst kunt u het afleveradres helaas niet meer veranderen. Zorgt u er dus altijd voor dat u een adres kiest waar de kans het grootst is dat de bezorgdienst iemand thuis treft. Zo is het mogelijk om de bestelling af te laten leveren op uw werk of bij vrienden/familie.

Nee. Wij versturen de producten rechtstreeks uit ons magazijn en hebben daar geen afhaalmogelijkheid. 

Zodra wij uw pakket verstuurd hebben ontvangt u een e-mail met daarin een Track & Trace-code en een link naar de website van PostNL (Nederland) of UPS (Europa) waar u kunt zien waar het pakket zich bevindt.

Wanneer u een Track & Trace-code ontvangt van ons, dan kan het nog tot in de avond duren voordat u het pakket ook kunt traceren. Werkt de code de volgende dag nog steeds niet, dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Als er niemand aanwezig is op het moment dat uw bestelling wordt afgeleverd dan zal de PostNL of UPS in de dagen daarna nogmaals een poging doen uw bestelling af te leveren. Bij elke poging laat de bezorger van PostNL of UPS ook een briefje in de brievenbus achter. Na twee mislukte bezorgpogingen zal  het pakket naar een servicepunt in de buurt worden gebracht, waar u het pakket vervolgens kunt afhalen.  

Retouren, service en garantie

Bij Re-Age heeft u standaard een zichttermijn van 14 kalenderdagen waarbinnen u het product kunt retourneren. Wanneer de verzegeling is verbroken kan het product niet meer retour worden gestuurd i.v.m. redenen van gezondheidsbescherming. Indien. Bij voorkeur graag de originele pakbon bij sluiten en de retoursectie volledig in te vullen. 


Neem voor het terugsturen bij voorkeur contact op met onze klantenservice per e-mail via support@re-age.com of telefonisch op 088-385 3416. Dit kan de afhandeling bespoedigen. Zij zullen u vertellen wat u precies moet doen en geven u een retournummer dat vermeld dient te worden op de pakbon. 


Retourzending gebeurt op eigen risico en voor eigen rekening. Ongefrankeerde retourzendingen worden niet geaccepteerd. Als het product direct bij levering defect is, komen de kosten die u hiervoor maakt uiteraard voor onze rekening. 


Als u geld terug wilt ontvangen, vergeet dan niet om uw naam en bankrekeningnummer te vermelden. Zo kunnen wij ervoor zorgen dat u het aankoopbedrag na herroeping zo snel mogelijk doch uiterlijk binnen 14 dagen retour ontvangt (incl. verzendkosten). 

Als het product direct bij levering defect is verzoeken wij u het product retour te sturen. De kosten die u hiervoor maakt, komen uiteraard voor onze rekening. Bij retournering van een product wegens annulering komen de verzendkosten voor uw eigen rekening. Zorg ervoor dat de zending voldoende gefrankeerd is. Meer informatie over retourneren bekijkt u hier

U krijgt 14 kalenderdagen na de levering van de volledige bestelling te herroepen. Na herroeping krijgt u nog eens 14 kalenderdagen om het door u gekochte product terug te sturen. Na deze periode kunnen bestellingen niet meer geannuleerd worden. 

Als u aan de buitenkant van het pakket al een beschadiging kunt zien, vraag dan aan de bezorger om hier meteen melding van te maken. Wanneer dan blijkt dat het product ook daadwerkelijk beschadigd is, kunt u contact opnemen met onze klantenservice per e-mail via support@re-age.com of telefonisch op 088-385 3416. Als het mogelijk is zullen wij zorg dragen voor een vervangend product dat wij kosteloos naar u versturen. In alle andere gevallen krijgt u het gehele aankoopbedrag teruggestort via de betaalmethode waarvan tijdens de bestelling gebruik is gemaakt.

Is het product direct bij levering defect, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice per e-mail via support@re-age.com of telefonisch op 088-385 3416. Als het mogelijk is zullen wij zorg dragen voor een vervangend product dat wij kosteloos naar u versturen. In alle andere gevallen krijgt u het gehele aankoopbedrag teruggestort via de betaalmethode waarvan tijdens de bestelling gebruik is gemaakt.

De wettelijke garantie is van toepassing op onze producten. Dit is wat wettelijke garantie inhoudt:


Een product moet die eigenschappen bezitten die voor een normaal gebruik nodig zijn. Kortom: doen wat de koper er redelijkerwijs van mag verwachten. Dat betekent dat een product bij normaal gebruik tijdens de verwachte levensduur geen gebreken mag vertonen. Blijkt een product niet aan deze verwachtingen te voldoen - met andere woorden: vertoont het een mankement - dan dien je dit in beginsel kosteloos te herstellen, of als dat niet mogelijk is, een vervangend, vergelijkbaar product te leveren. Of als dat niet mogelijk is: de overeenkomst te ontbinden.


Als het product al langere tijd zonder problemen is gebruikt dan hoef je niet het gehele aankoopbedrag te vergoeden. Bij reparatie geldt dat je kosten mag berekenen als na langere tijd gebruik de levensduur van het product door de reparatie verlengd wordt. Deze wettelijke regels gelden altijd en staan los van een andere gegeven garantie, zoals fabrieksgarantie. Deze wettelijke garantie mag je ook niet beperken.


Als het product niet normaal gebruikt is of als er sprake is van normale slijtage dan geldt bovenstaande niet.


U mag natuurlijk altijd de gekochte producten gedurende een periode van 14 dagen indien u niet tevreden bent zonder opgaaf van reden retourneren.

Komt de levering niet overeen met wat u heeft besteld, dan vragen wij u zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice per e-mail via support@re-age.com of telefonisch op 088-385 3416. Als het mogelijk is zullen wij zorg dragen voor een vervangend product dat wij kosteloos naar u versturen. In alle andere gevallen krijgt u het gehele aankoopbedrag teruggestort via de betaalmethode waarvan tijdens de bestelling gebruik is gemaakt. 

Het beste kunt u natuurlijk altijd op de website van Re-Age kijken. Voor aanvullende productgerelateerde informatie kunt u contact opnemen met info@re-age.com of neemt u contact op met de klantenservice via 088-385 3416. 

Contact

U kunt op 2 manieren met Re-Age in contact komen: per e-mail en telefonisch. Via support@re-age.com kunt u 24 uur per dag uw vraag stellen. Tijdens kantooruren (9:00 – 17:00) kunt u ons ook nog telefonisch bereiken, op telefoonnummer 088-385 3416. 

Wij doen ons uiterste best om zo snel mogelijk een antwoord te geven op uw vraag. Ons streven is om binnen 1 werkdag een reactie te geven op e-mails. Wilt u direct geholpen worden, dan adviseren we u om telefonisch contact op te nemen.  U krijgt binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie op uw vraag.

Contact opnemen met Re-Age is zowel per e-mail als per telefoon gratis.