Pre Sleep

Hét supplement voor beter inslapen; bevordert ontspanning & goede nachtrust (Matricaria, Passiflora, Lupilinum)
Nieuw Pre Sleep

Heeft u moeite met inslapen? Slaap beter in!

Veel mensen nemen de drukte van het werk mee naar huis. Stress wordt gezien als de belangrijkste oorzaak van slaapproblemen. Of kunt u ’s avonds wel wat ondersteuning gebruiken om alle gebeurtenissen van de dag los te laten en bij het in slaap vallen? Neem uw rust en ontspanning serieus. Goed slapen is belangrijk voor uw gezondheid en welbevinden.

Natuurlijke ontspanning
Hoewel de naam anders doet vermoeden, is Pre Sleep in feite een anti-stress supplement. Pre Sleep kan helpen om te ontspannen en bevordert daardoor een goede en gezonde nachtrust. Het bereid uw lichaam voor op een goede nachtrust: Pre- Sleep vermindert de stress, hierdoor ligt u minder te malen en valt u makkelijker in slaap. Het bevat krachtige, natuurlijke ingrediënten, waaronder:

  • Passiflora incarnata werkt ontspannend en draagt bij aan een gezonde nachtrust. Het helpt bij het in slaap vallen en zorgt voor een goede, verkwikkende slaap.
  • Kamillebloesem-extract - in de juiste dosering van 4:1 -  werkt ontspannend.
  • Het extract uit de wortel van valeriaan wordt al sinds de tijd van de oude Grieken gebruikt als een geneeskrachtig kruid dat ontspanning biedt en de nachtrust bevordert.
  • Ook hop (Lupulinum) staat bekend om zijn kalmerend effect en helpt lichaam en geest ontspannen. Valeriaan en hop bevorderen beide het in slaap vallen.
  • Groene thee extract bevat L-theanine. Theanine draagt bij aan mentale en fysieke ontspanning. L-theanine heeft een rustgevend effect, zonder dufheid te veroorzaken.

Goed ontspannen en in slaap vallen: 5 tips
Soms kan een kleine verandering in uw slaapgewoontes u al veel helpen. Denk er ook aan dat de meeste mensen ongeveer vijftien minuten nodig hebben om in slaap te vallen. Hieronder vindt u 5 tips die kunnen helpen bij het in slaap vallen.

  1. Eet 's avonds laat geen zware maaltijden meer.
  2. Vermijd suikerrijke desserts.
  3. Wees matig met alcoholgebruik.
  4. Dim ’s avonds de lichten.
  5. Dim schermen (tablet, telefoon) gedurende de avond en zet ze een uur voor het slapen uit.

Heeft u een drukke, veeleisende baan of heeft u het druk met de kinderen en kunt u wel wat extra ondersteuning gebruiken bij ontspanning en het in slaap vallen? Ontspan dan ‘s avonds na het eten (bijvoorbeeld tussen 19.00 - 20.00) met één capsule Pre Sleep en bereid uw lichaam voor op een gezonde nachtrust.

Wanneer naast inslapen ook het doorslapen een rol speelt, adviseren wij u ons tweede slaapproduct Sleep On.

Geef beoordeling

Note: HTML-code wordt niet vertaald!
    Slecht           Goed

1.    Hossain JL, Sleep Breath. 2002 Jun;6(2):85-102
2.    Morgan K , Chapter 15 of the Oxford Handbook of Sleep and Sleep Disorders
3.    Morin CM et al. (2003): Psychosom Med; 65(2):259-67
4.    Friedman L et al. (1995):  Psychol Aging; 10:352
5.    Hall M et al. (2000): Psychosom Med; 62:227–30 
6.    Healy ES et al. (1981):  Psychosom Med; 43:439–51
7.    Healy ES et al. (1981):  Psychosom Med; 43:439–51
8.    Monroe L (1967): J Abnormal Psychol; 72:255-264
9.    Johns MW et al, (1971): Psychosom Med; 33:499-508
10.    Akerstedt T et al, (2002): J Psychosom Res, 53:741-748
11.    Nordin M et al, (2005):  J Occupat Health Psychol; 10(1):54-63
12.    Ngan A et al, Phytother Res. 2011;25(8):1153-9
13.    Appel K et al, Phytother Res. 2011 Jun;25(6):838-43
14.    Sarris J et al, European neuropsychopharmacology 2011;21(12):841–860
15.    Bent S et al, Am J Med. 2006 Dec;119(12):1005-12
16.    Fernandez-San-Martin MI et al, Sleep Med. 2010 Jun;11(6):505-11
17.    Salter S et al, Aust Fam Physician. 2010 Jun;39(6):433-7
18.    Taavoni S et al, Menopause. 2011 Sep;18(9):951-5
19.    Morin CM et al, Sleep. 2005 Nov;28(11):1465-71
20.    Dimpfel W et al, Eur J Med Res. 2008 May 26;13(5):200-4
21.    Brattsröm A et al, Wien Med Wochenschr. 2007;157(13-14):367-70
22.    Melancon MO et al, Pathol Biol (Paris). 2014 Oct;62(5):276-83
23.    Bohár Z et al, Int J Mol Sci. 2015 Apr 29;16(5):9772-93
24.    Lyon MR, Altern Med Rev. 2011 Dec;16(4):348-5

 

In de wereld van vandaag lopen werk en privé steeds meer door elkaar. 35-40% van de bevolking ervaart slaapproblemen, zoals niet in slaap kunnen vallen of niet doorslapen . Hoe zorgt u voor voldoende ontspanning en blijft u goed in slaap vallen? Pre Sleep met kamille, passiebloem en hop bevordert ontspanning, wat helpt voor een goede nachtrust.

 

 Juiste selectie van klinisch-actieve ingrediënten in 1 capsule per dag

 Unieke anti-stress formule, beter inslapen

 Handige doordrukstrips: hygiënisch en lange houdbaarheid

  • Op voorraad
  • €18,95

Beschikbare opties:

Voor 17:00 besteld, morgen in huis (Ma t/m Vrij)