Klantenservice

 

Op welke manieren kan ik Re-Age bereiken? 

Heeft u een vraag of een klacht? U kunt op 2 manieren met Re-Age in contact komen: per e-mail en telefonisch. Via support@re-age.com kunt u 24 uur per dag uw vraag stellen. Tijdens kantooruren (9:00 – 17:00) kunt u ons ook nog telefonisch bereiken, op telefoonnummer 088-385 3416. 

 

Hoe snel krijg ik een reactie op mijn vraag / klacht?

Wij doen ons uiterste best om zo snel mogelijk een antwoord te geven op uw vraag. Ons streven is om binnen 1 werkdag een reactie te geven op e-mails. Wilt u direct geholpen worden, dan adviseren we u om telefonisch contact op te nemen. U krijgt binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie op uw vraag.

 

Wat zijn de kosten van de klantenservice?

Contact opnemen met Re-Age is zowel per e-mail als per telefoon gratis. 

 

Klachten

Wij zullen er alles aan doen om te zorgen dat u tevreden bent. Toch kan het zijn dat er een foutje wordt gemaakt. Neem dan gewoon contact met ons op. zoals hierboven omschreven. U krijgt een ontvangstbevestiging van uw klacht.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)