Snelle levering, ook via Amazon en Bol.com

  Ontwikkeld door arts & apotheker

Klantenservice


Op welke manieren kan ik ReAge bereiken? 


Heeft u een vraag of een klacht? Mail ons met uw vraag of klacht direct op info@re-age.nl, hier kunt u 24 uur per dag uw vraag stellen.

U kunt ons ook bereiken op telefoonnummer 035 - 53 946 41 of op 06 - 52 62 57 10 (u kunt uiteraard ook een sms- of whatsappbericht sturen). 


Hoe snel krijg ik een reactie op mijn vraag / klacht?


Wij doen ons uiterste best om zo snel mogelijk een antwoord te geven op uw vraag. Ons streven is om binnen 1 werkdag een inhoudelijke reactie te geven op e-mails, sms- of whatsappberichten. Wilt u direct geholpen worden, dan adviseren we u om telefonisch contact op te nemen. 


Wat zijn de kosten van de klantenservice?


Contact opnemen met ReAge is zowel per e-mail als per telefoon gratis. 


Klachten


Wij zullen er alles aan doen om te zorgen dat u tevreden bent. Toch kan het zijn dat er een foutje wordt gemaakt. Neem dan gewoon contact met ons op zoals hierboven omschreven. U krijgt een ontvangstbevestiging van uw klacht.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)