Klantenservice
Heeft u een vraag of een klacht? Mail ons met uw vraag of klacht direct op info@re-age.nl, hier kunt u 24 uur per dag uw vraag stellen.
U kunt ons ook bereiken op telefoonnummer 035 - 539 46 41 of op 06 - 52 307 143 (u kunt uiteraard ook een sms- of whatsappbericht sturen).
Wij doen ons uiterste best om zo snel mogelijk een antwoord te geven op uw vraag. Wij reageren uiterlijk binnen 2 werkdagen inhoudelijk op e-mails, sms- of whatsappberichten.
Wilt u direct geholpen worden, dan adviseren we u om telefonisch contact op te nemen.
Contact opnemen met ReAge is zowel per e-mail als per telefoon gratis.
Wij zullen er alles aan doen om te zorgen dat u tevreden bent. Toch kan het zijn dat er een foutje wordt gemaakt. Neem dan gewoon contact met ons op zoals hierboven omschreven. U krijgt een ontvangstbevestiging van uw klacht.
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).
Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).